första morgonen

image23
Gick upp halv 6 och tog på mig ytte kläderna sen hämtade jag Vasco och vi gick ut på morgon rundan:) han följer efter så fint och när han är färdig kissad så klättrar han upp på en:P och så gå vi in och leker lite. maten är inte jätte intressant just nu men han åt upp kvällsmaten så frukosten ryker nog snart med:) Han upptäckte katten i sängen och tyckte den såg ganska konstig och lite läskig ut så han tryckte sig intill mig ett tag men sen sprng han bara iväg och drack lite vatten och började sen leka, å nu ligger han här och myser.....


Kommentarer
Postat av: Mirakelbloggens Malin.

Åh jag tänkte på dej när jag gick upp med V i morses Tina. Nu är vi två som blivit mammor, och får gå upp tidigt ;0)Vad jätte fin han ser ut!! Ska länka till dej sedan.. Kramisar

2008-04-05 @ 08:49:44
Postat av: Mirakelbloggens Malin.

Regga dej här... Jag har alias mirakel malin. Kram
http://sheltie.ifokus.se/

2008-04-05 @ 08:55:41
Postat av: Mirakelbloggens Malin.

http://sheltie.ifokus.se/

2008-04-05 @ 08:56:03
Postat av: Mirakelbloggens Malin.

Va mysigt det låter med cykeltur på morgonkvisten ;0P Var Klara ledsen igår när ni åkte el gick det bra?! Måste försöka få Victor badad idag. Han är så skiten den lille parveln. Biter Vasco en massa oxå?! Det måtte klia grymt mycket i de små gaddarna ;0)

2008-04-05 @ 09:10:47
Postat av: Mirakelbloggens Malin.

Rasmus min äldste son (blir 11 i November) han sa just att han alltid känner igen Vasco för han har en liten svart prick på näsan, gulligt va?! Han är obs min Rasmus ;0)

2008-04-05 @ 09:13:58
Postat av: Mirakelbloggens Malin.

En annan kul grej som han sa om detta kortet, är att det ser ut som Vasco svävar. Om du tänker bort filten som han ligger på så skulle man nästan kunna tro det. *fnissar*

2008-04-05 @ 09:16:12
Postat av: Mirakelbloggens Malin.

Ja det är väl en himla tur att hon har Vilma i alla fall, och alla de andra med såklart ;0p Har länkat till dej i mitt inlägg nu. Du får nog ändra bloggadressen där man skriver, för den går ej att klicka sej vidare på... Kramisar!!

2008-04-05 @ 09:27:03
Postat av: Mirakelbloggens Malin.

Ser att min inte ens kommer med här... Knepigt ;0/

2008-04-05 @ 09:27:44
Postat av: Lena

Underbart att det ser ut att fungera utan allt för mycket problem, för båda bröderna.
Vilma har det också bra och kissar ute helst så det var en härlig kull 3 relativt orädda och härligt trevliga valpar. Låter skrytigt kanske men det är min uppfattning om dem.
Kram
Lena

2008-04-05 @ 11:57:59
Postat av: Mirakelbloggens Malin.

Min med Lena!! Vi var ute i samhället och gick nyss och det gick hur bra som helst. Det var flera stycken som han dök på och ville hälsa på, helt orädd. Det var inga större problem med alla bilar heller ;0) Det enda som var lite läskigt vadr den svenska flaggan som hängde precis över och lät :-) Men det är helt okey, jag tyckte nämligen oxå att den var lite läskig :-) Ska bada honom snart... Kramar!!

2008-04-05 @ 13:07:28
Postat av: Tina-till Lena

Han verka igentligen inte särskillt rädd för nåt:) han reagera inte på bilarna som kör förbi i ganska så dånande fart:) och han har inte gjort nåt inne,bara ute:P skryt på det är dom värda;) få se om det blir fler bilder till kvällen, men nu är han så trött och bara gosar i sovrummet!:)

2008-04-05 @ 15:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0