Nu har vi fått hem det lilla charmtrollet

image18

Ja det va ju inga problem med den här lillegossen inte... han pep lite i bilen men sen somnade han sött. Vi kom hem och han kom ut ur sin bur och följde efter oss. Vi gick ut en sväng med honom och han kissade lite och såg en stor rottis och en border collie, skällde lite på den sist nämnda för den såg så farlig ut:) va inga problem som helst att ha honom i koppel han följde efter såå fint  så:P gick efter mig och när jag stannade så satte han sig bredvid mig:) när vi kom in igen så tog det inte nån lång stund för honom att hitta sina leksaker! Och nu ligger han och sover  vid mina fötter. Tack Lena för denna underbara gosse!!! hoppas vi kan ses en lite längre tid nästa gång vi ses:P Kram på er och hoppas ni gillar bilderna som kommer!


Kommentarer
Postat av: Mirakelbloggens Malin.

Nämen åh så söt han är lille gubben!! Äntligen har ni fått hem er goe lille älskling ;0) Nu ska jag verkligen hålla kollen på alla fina bilder här inne framöver. STOR kram från Malin och Victor.

2008-04-05 @ 07:27:17
Postat av: mamman

Du är så jättebra med lilla valpen. Han är och kommer att bli kanonfin.

2008-04-05 @ 18:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0