Stora pojken

image37

Där har vi det busiga örat!!! idag är han en sån busig pojke så jag har inte kunnat mäta honom:( Men när jag mätt honom innan så kan jag tro att han är 28 cm nu och det känns bra! i morgon ska vi till veterinären för att få 3 månaders sprutan så vi kan hitta på massa saker utan att oroa sog att han ska bli sjuk!:) För alla hundar  vill ju hälsa å leka med den nya valpen i området :P  Han har än sålänge bara en lek kamrat och det är min gamle vovve Lace. Nu ska vi ut på en mysig kvällspromenad:)

Kommentarer
Postat av: Mirakelbloggens Malin <3

Så fin så fin ;0) Vi ska oxå ta sprutan i morgon. Mätte V och vägde för några dagar sedan. Fick han då till ca 26 och ca 3 kg tung, Ska försöka mäta i morgon igen. Vasco ser ju i alla fall himla fin ut. Lycka till i morgon då

2008-04-20 @ 22:22:58
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Mirakelbloggens Malin <3

NU HAR JAG VÄGT OCH MÄTT. VICTOR ÄR 4.6 KG TUNG OCH CA 29 CM HÖG. Vad väger Vasco??

2008-04-21 @ 10:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0