God kväll :)


Nu är det kanske dags att börja använda bloggen lite tänkte jag :) har inget för mig om dagarna nu endå...usch så långtråkigt det blir hehe! Har haft med mig kameran hela helgen nu och tänkte fortsätta ha den i jackfickan nu och hoppas på kallare väder så jag använder jackan hehe annars blir ju kameran kvar hemma tillsammans med den ju :P Här är jag för er som inte vet hur jag ser ut!

Nu är det dags att sova.... Här kommer lite bilder från helgen :)

På väg till filmkväll


Mmm detta är man väl värd på en Lördagskväll?

Sanna och Vasco ville med smaka men icke :( Så ledsna dom kan se ut va ;P ALLT för lite chips hehe..

Lite fest på kvällen e ju inte fel? Vet inte varför jag ser ut som jag gör på bilden men lite rolig måste man ju göra sig för kameran!

Sen blev klockan så mycket som 12 och jag saknade min lille Vasco så jag gick hem!

KÄRLEK<3



******************


Kvällens film


Kommentarer
Postat av: Malin & Victor <3

Vilken modell Du är Tina!! ;0)

Gud vad skoj att det "rör" på sej lite här inne!! Ha det gott och KRAAM.

2009-09-21 @ 06:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0